اندکی ثبات در شخصیت برادر دینی!
پ.ن.1:خدایا این رفیق ما رو شفا بده که یه وقت نکنه محرم امسال تموم شه و درکش نکنه...
پ.ن.2:بدبخت اونیه که هیچ دوستی نداره و بدبخت تر کسیه که دوستاشو از دست بده
ما را در سایت من گنجشک نیستم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19