حتی لحظه ای...

خرید بک لینک

اللَّهُمَّ وَ لَا تَکِلْنِی إِلَى نَفْسِی طَرْفَةَ عَیْنٍ أَبَد

و

مَا ذَا وَجَدَ مَنْ فَقَدَکَ وَ مَا الَّذِی فَقَدَ مَنْ وَجَدَکَ لَقَدْ خَابَ مَنْ رَضِیَ دُونَکَ بَدَلًا وَ لَقَدْ خَسِرَ مَنْ بَغَى عَنْکَ مُتَحَوَّلا»، آنکه تو را ندارد چه دارد؟! و آنکه تو را دارد چه کم دارد؟! چه نگون بخت و زیانکار است آنکه تو را رها کرده و بهدرگاه دیگری حاجت برد.

که

هل یرجع العبد الآبقُ الا الی مولاه؟؟؟؟؟؟

من گنجشک نیستم...

ما را در سایت من گنجشک نیستم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 22:08

صفحه بندی